Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

H Demi Moore κατέθεσε αίτηση διαζυγίου όπως δήλωσε στο Associated Press. «Ως γυναίκα, μητέρα και σύζυγος, υπάρχουν ορισμένες αξίες και όρκοι που κρατώ ιερούς, και σύμφωνα με...
αυτό το πνεύμα έχω επιλέξει να προχωρήσω με τη ζωή μου,» δήλωσε η Moore.

Συμπλήρωσε ότι "είναι μια περίοδος δοκιμασίας τόσο για εμένα όσο και για την οικογένειά μου, για αυτό ζητώ από όλους να σεβαστούν την ιδιωτική μου ζωή."
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου τους, ο 33χρονος ηθοποιός έγραψε στο Twitter του:
"Πάντα θα λατρεύω την Demi και τον χρόνο που ζήσαμε μαζί. Ο γάμος είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο, και δυστυχώς κάποιες φορές δεν πετυχαίνει. Αγάπη και Φως. Ashton Kutcher" είναι το μήνυμα που δίνει στο τέλος.
Τα 16 χρόνια που τους χώριζαν ηλικιακά...τους χώρισαν και στην πραγματικότητα!"

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου