Τα παντα για τη γυναικα
.

| 5 σχόλια ]

Είμαι έγκυος; Τα κατάφερα αυτή τη φορά; Πώς θα το καταλάβω πριν να κάνω το τεστ εγκυμοσύνης αν είμαι έγκυος; Ερωτήματα που σε όλες μας λίγο πολύ στροβιλίζουν στο κεφάλι μας την περίοδο των προσπαθειών για την επίτευξη κύησης…
Υπάρχει όμως απόλυτη απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις; Βεβαίως και όχι! Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική, κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική, επομένως ο κάθε οργανισμός στη δεδομένη στιγμή αντιδρά διαφορετικά!
Παρ’ όλα αυτά, όμως, υπάρχουν κάποια σημάδια- συμπτώματα που παρουσιάζονται είτε όλα μαζί είτε κάποια από αυτά και μπορούν να μας «μαρτυρήσουν» ότι κάτι έχει φωλιάσει εκεί στην κοιλίτσα μας…
Εκτός από την καθυστέρηση της περιόδου, θα αναφέρουμε κάποια σημάδια που ίσως δείχνουν ότι το συγκεκριμένο μήνα έχετε συλλάβει το παιδάκι σας ή τα παιδάκια σας!
Ποια είναι αυτά:
Κηλίδες αίματος: σε κάποιες γυναίκες εμφανίζεται το σύμπτωμα αυτό, όταν πραγματοποιείται η εμφύτευση του εμβρύου στη μήτρα της.
Πρησμένο στήθος ή στήθος που πονά.
Αίσθημα κόπωσης/ υπνηλία (λόγω αύξησης της προγεστερόνης).
Ναυτία κυρίως κατά τις πρωινές ώρες, αλλά και τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας (με ή χωρίς εμετούς).
Πόνοι στην πλάτη
Πονοκέφαλοι από την απότομη αύξηση των ορμονών στο σώμα. Συχνή ούρηση (συνήθως όμως αυτό το σύμπτωμα παρουσιάζεται μετά το τεστ εγκυμοσύνης.
Σκουραίνει το δέρμα γύρω από την άλω (το δέρμα γύρω από τις θηλές).
Πετάγονται φλέβες στη θηλή και στο στήθος.
Αυξάνονται σε μέγεθος τα λεγόμενα εξογκώματα του Montgomery στις θηλές.
Επιθυμία ή απέχθεια για συγκεκριμένα τρόφιμα και ροφήματα/ λιγούρες.
Αλλοίωση γεύσης (πολλές γυναίκες παραπονιούνται για μεταλλική γεύση στο στόμα τους).
Ζαλάδες
Τάση για λιποθυμία
Δυσκοιλιότητα
Κυκλοθυμία, αλλάζει η διάθεσή σας
Ευερεθιστικότητα/ νεύρα
Άνοδος της θερμοκρασίας του σώματος
Οσφυαλγία/ πόνος στη μέση
Αυξημένη αίσθηση όσφρησης- γίνεστε λαγωνικά!!!
Ρινορραγία, μπορεί να παρατηρήσετε δηλαδή ότι η μύτη σας ανοίγει ευκολότερα, κάτι το οποίο για εσάς είναι ασυνήθιστο.
Υδαρείς εκκρίσεις από τον κόλπο λόγω της αύξησης των ορμονών (χρώμα: γαλακτώδεις ή χρυσίζουν)
Φούσκωμα στην κοιλιά
Τσιμπηματάκια- ήπιες κραμπούλες στο ύψος της μήτρας.
Προαίσθημα ότι είστε έγκυες.
Ή δε θα βγάλετε σπυράκια (τα καθιερωμένα πριν την έμμηνο ρύση) και θα έχετε ένα βελούδινο δέρμα ή θα γεμίσετε ακμή λες και είστε έφηβοι.
Αλλαγή χρώματος του κόλπου σας.
Λόγω των ορμονών σκουραίνει και γίνεται πιο μοβ από το κανονικό.
Γνωρίζω και καταλαβαίνω απολύτως την αγωνία σας να ψάχνετε για συμπτώματα…
Το έχω περάσει κι εγώ, άλλωστε…
Αλλά πραγματικά δεν πρέπει να βασίζεστε τόσο σ’ αυτά!
Θα σας πω την προσωπική μου εμπειρία, για να δείτε τι εννοώ!
Όταν είχα συλλάβει το καχυποπτούλι ήμουν σχεδόν βέβαιη ότι δεν ήμουν έγκυος, γιατί παρατηρούσα ότι δεν είχα τα κλασικά έντονα συμπτώματα που περιέγραφαν συγγενείς και φίλοι!
Τα συμπτώματα-σημάδια που παρουσίασα και κατανόησα εκ των υστέρων ήταν τα εξής: Αυξημένα γαλακτώδη υγρά: η αλήθεια είναι ότι μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση και νόμιζα ότι είχα πάθει κάποια μόλυνση.
Αυτό που με καθησύχαζε ήταν ότι ήταν άοσμα! Είχε αλλάξει ελαφρώς το χρώμα των θηλών μου- είχαν σκουρύνει.
Επειδή φιλοξενούσα εκείνη την περίοδο το σκυλάκι των γονιών μου, πήρα τη χλωρίνη να καθαρίσω τη βεράντα και όταν μου ήρθε η μυρωδιά της, μου ήρθε αναγούλα και έκανα εμετό.
Τότε, όμως, νόμιζα ότι με πείραξε η χλωρίνη.
Είχα γεμίσει σπυράκια και επειδή είχα ακούσει ότι όταν μένεις έγκυος καθαρίζει το πρόσωπό σου- μεγάλος μύθος- ήμουν σχεδόν βέβαιη ότι θα αδιαθετήσω σύντομα.
Είχα τόσα σπυράκια σαν να ήμουν έφηβος- τα οποία έφυγαν, αφού γέννησα…
Δύο μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο με έπιασαν πόνοι περιόδου και πήγαινα συνέχεια στην τουαλέτα να ελέγξω πότε θα έρθει το αίμα, το οποίο δεν ήρθε ποτέ J.
Το στήθος μου δε με πονούσε καθόλου μα καθόλου! Άρχισε να με πονάει τουλάχιστον 1 εβδομάδα μετά την αναμενόμενη περίοδο!
Από ορέξεις, αλλαγές γεύσεων, διαθέσεων κ.τ.λ. δεν είχα απολύτως τίποτα!
Τέλος, να σας πω το προαίσθημά μου, που το κατάλαβα βέβαια εκ των υστέρων:
Λίγες μέρες πριν το τεστ βλέπω στον ύπνο μου τον παππού μου Ευθύμιο, πατέρα του πατέρα μου, κρατούσε στην αγκαλιά του ένα αγοράκι και με κοίταζε γλυκά –ήμουν σίγουρη ότι το παιδάκι που κρατούσε ήταν το μωράκι που είχα χάσει.
Μου λέει: Γιατί είσαι λυπημένη; Δεν υπάρχει κανένας λόγος ν’ στεναχωριέσαι. Είσαι έγκυος κι αυτή τη φορά το μωράκι αυτό ήρθε, για να μείνει…
Μου χαμογέλασε και απομακρύνθηκε. Αμέσως μετά βλέπω ένα μωρό κοριτσάκι, το οποίο μου χαμογέλασε και έκανε σχήμα τα χεράκια του να το αγκαλιάσω. Το αγκαλιάζω κι αυτό μ’ έσφιξε τόσο σφικτά και με τόση αγάπη…
Ξύπνησα καταϊδρωμένη και με κομμένη την ανάσα. Τα γράφω τώρα και ανατριχιάζω… Τώρα, είμαι σίγουρη… Ήταν το κοριτσάκι μου, το καχυποπτούλι μου… που ήρθε για να μείνει και ν’ αλλάξει τη ζωή μου… Εμπιστευτείτε το ένστικτό σας και όλα θα πάνε καλά! Καλά αποτελέσματα να έχετε!
Με πολλή αγάπη, Εβίτα

---

Μοιραστείτε

5 σχόλια

TONIA είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2014 στις 11:00 μ.μ.

Καταπληκτικό. .. τωρα σαν να εχω μια ελπιδα οτι ισως να εχει φωλιάσει κ σ εμενα καποιο σπορακι..... να σου ζησει κι ολας ����

Ανώνυμος είπε... @ 27 Ιουλίου 2015 στις 6:43 μ.μ.

Καλησπέρα είχα περιόδου στης 4 Ιουλίου κ τελείωσα στης 8 στης 19 Ιουλίου έκανα ελεύθερα εδώ κ κάποιες μέρες έχω πολλά υγρά κ συχνοουρια λέτε να έγινε τίποτα έχω χάσει δύο κ θέλω πολύ ένα μωράκι . απαντήστε

Unknown είπε... @ 6 Σεπτεμβρίου 2018 στις 6:26 μ.μ.

Kalhspera
Me ton sintrofo mou ixame elefteheri epafh stis 9/8 tin teleftea mera tis periodoy mou
Treis meres prin tin anamenomeni periodo m ixa emoragia kai komatakia aimatos kai apisteftus ponous xthes eprepe na eida adiathetisei kai tipota akoma
Uparxu periptosu egimosinis?

Ανώνυμος είπε... @ 28 Νοεμβρίου 2018 στις 11:27 μ.μ.

Καλησπέρα ειχα περίοδο 16 με 22 του μηνα στης 25 του μηνα ηρθα σε επαφή με τον σύντροφό μου και τελείωσε κανονικα μεσα μου μετα απο συζήτηση βεβαια οτι θελουμε ενα μωρο!
Από εκείνη τν ημέρα και μετά εχω κατι πονους χαμηλά και στο κέντρο της κοιλιάς μου!
Είναι βέβαια πολυ νωρις και σκέφτομαι μήπως επειδη το θελω τοσο πολυ να είναι και στο μυαλό μου τοσο! Υπάρχει περίπτωση να ειμαι εγκυος?

Unknown είπε... @ 8 Ιουνίου 2019 στις 11:25 μ.μ.

Εγώ εχω καθυστέρηση μια βδομάδα και τα σύμπτωμα που εχω είναι Τρεις μέρες πονοκεφάλους εχω πολλές φουντομαρες ζαιστενομε πολύ υπνιλιες Και συχνουρια πολλές καουρες λίγες ζαλάδες Και τάση Για εμετό λετε να είμαι εγγυος

Δημοσίευση σχολίου