Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Είμαι 35 χρονών....Στα 21 μου χάσαμε όλη μας την περιουσία (μεγάλη όχι αστεία) από τοκογλύφους,στα 25 έμαθα ότι έχω μια πολύ σοβαρή ανίατη ασθένεια,στα 31 μου είπαν ότι δεν θα κάνω ποτέ μου παιδιά,στα 33 ότι άν δεν κάνω μεταμόσχευση θα πεθάνω...εγώ δηλαδή τι έπρεπε να κάνω να αυτοκτονήσω???????


Έχω μάθει να παλεύω απ`τη μέρα που γεννθηκα...Κι ομως δεν το βάζω κάτω...Παντρεύτηκα τον καλύτερο άντρα του κόσμου,έχω δικό μου σπίτι και είμαι ευτυχισμένη που έχω τον άντρα μου και την οικογένεια μου ....Προσπαθώ όσο μπορώ να είμαι καλά για να είμαι κοντά τους....
Τη μεταμόσχευση μέχρι στιγμής τη γλύτωσα,κάνω σχέδια,όχι πολύ μακρινά αλλά...

κάνω!
Κάθε μέρα που ζω,την έχω κερδίσει,δεν μου την έχουν χαρίσει...όταν λοιπόν βλέπω όλα αυτά τα παιδάκια που έχουν τα πάντα και παθαίνουν κατάθλιψη ή το ρίχνουν στα ναρκωτικά, θέλω πραγματικά να τα πλακώσω στο ξύλο....

Καλά θα κάνουν οι γονείς να μάθουν από νωρίς στα παιδιά τους ότι τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο...ούτε τα λεφτά,ούτε η υγεία,ούτε η αγάπη...κάθε ένα από αυτά πρέπει να το εκτιμάς όταν το έχεις και να πολεμάς να το αποκτήσεις όταν το χάσεις...η ζωη ειναι μαραθωνιος,δεν ειναι κατοσταρι..."





follow us


miss24.gr To γυναικείο blog



Share on Facebook

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου