Τα παντα για τη γυναικα
| 0 σχόλια ]

Η μία δίαιτα έρχεται…η άλλη φεύγει. Επειδή όμως η δίαιτα είναι ανάγκη και όχι θέμα…μόδας, υπάρχουν κάποια δεδομένα «κόλπα», που εγγυώνται την απώλεια κιλών. Τα «πρέπει» της διατροφής Βασικός κανόνας για μία σωστή δίαιτα είναι το πρόγραμμα που ακολουθείτε. Πρέπει να τρώτε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες, ώστε να μη χρειάζεται να έρχεστε αντιμέτωποι με ...
πειρασμούς. Ένας πολύ καλός τρόπος είναι να ξεκινάτε το γεύμα σας με τη σωστή σειρά, δηλαδή με μία σαλάτα.
Προτιμήστε λαχανικά, τα οποία μάλιστα μπορεί να φάτε σε ικανοποιητική ποσότητα, ώστε να χορτάσετε και να μην πάρετε επιπρόσθετες θερμίδες.
Επίσης, συμπληρώστε τη διατροφή σας με φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.
Απολαύστε λαχανικά, ξηρούς καρπούς και άπαχες πρωτεΐνες, που θα σας καλύψουν γευστικά και θα σας χορτάσουν.
Και αν σκέφτεστε να συνοδεύσετε το γεύμα σας με ένα αναψυκτικό καλύτερα να το…ξανασκεφτείτε. Επιλέξτε νερό με γεύσεις (λεμόνι, αγγούρι κλπ), που θυμίζει αρκετά αναψυκτικό αλλά δεν έχει θερμίδες. ...τα «μη»
Μία από τις βασικές αρχές για να χάσετε κιλά, είναι να «τσιμπάτε αλλά μην καταβροχθίζετε».
Για να το πετύχετε αυτό, ακολουθήστε τον κανόνα με τις…3 μπουκιές. Δηλαδή, φάτε τρεις μπουκιές από το γλυκό σας και μετά αφήστε το πιρούνι κάτω.
Πριν το κάνετε αυτό όμως αναρωτηθείτε: Πεινάτε πραγματικά ή απλά προσπαθείτε να καλύψτε μια άλλη ανάγκη σας;
Κυρίαρχος νόμος για μία επιτυχημένη δίαιτα είναι να μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό. Σας γεμίζει με ενέργεια και σας βοηθά να διατηρήσετε μία ισορροπημένη διατροφή.
Αντίστοιχα, αυτό που πρέπει να παραλείπετε είναι οι νυχτερινές εξορμήσεις στο ψυγείο. Σταματήστε να τρώτε τουλάχιστον τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.
Ο μεταβολισμός σας «ηρεμεί» κατά τον ύπνο, με αποτέλεσμα να αδυνατεί να κάψει τις θερμίδες, που καταναλώσατε.
Και μη ξεχνάτε να αποφεύγετε το πολύ αλάτι.
Επιλέξτε καλύτερα διάφορα μπαχαρικά και καρυκεύματα, που θα δώσουν στο γεύμα σας έξτρα γεύση. …και το bonus
Εάν είστε συνεπείς σε όλους τους παραπάνω διατροφικούς κανόνες, σας αξίζει μία μέρα, της επιλογής σας, όπου θα μπορείτε να ανταμείψετε την προσπάθειά σας με κάποιους πειρασμούς…με μέτρο φυσικά.
Η δύναμη του ύπνου… Σημαντικό ρόλο στην απώλεια κιλών παίζει και ο ύπνος. Απολαύστε 6-8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ και ο οργανισμός σας θα σας ανταποδώσει τη... χάρη.
Αντίθετα, χωρίς δηλαδή τον κλασικό οκτάωρο ύπνο, η ορμόνη της όρεξης, η γκρελίνη αυξάνεται και σας «ωθεί» σε ατασθαλίες. …και της άσκησης
Όποια διατροφή βέβαια και αν ακολουθήσετε, το σώμα σας δεν θα γίνει σφριγηλό και υγιές, αν δεν ασκηθείτε. Αυξήστε τη δύναμή σας και προσθέστε μυϊκή μάζα στο σώμα σας, αυξάνοντας παράλληλα τον μεταβολικό ρυθμό σας.
Ένας έξυπνος τρόπος «καύσης» είναι η ξεκούραση ανάμεσα από τα σετ των ασκήσεων, η οποία όμως δεν θα υπερβαίνει τα 30 δευτερόλεπτα.
Με τη μέθοδο αυτή, το σώμα σας ανακτά δυνάμεις και εντείνει τις καύσεις.
 Εγκεφαλική… δίαιτα
Η απώλεια κιλών ξεκινά από τον εγκέφαλο. Αν δεν αποφασίσετε σοβαρά και υπεύθυνα να ακολουθήσετε ένα διατροφικό και προπονητικό πρόγραμμα, δυστυχώς, ότι προσπάθεια και αν κάνετε θα αποβεί κάποια στιγμή μάταιη.
Εκπαιδεύστε το μυαλό σας και γίνετε αποφασιστικοί στον τελικό σας στόχο. Μη ξεπερνάτε όμως τα επιτρεπτά όρια.
Με απλά λόγια, θέστε στόχους εφικτούς, που θα σας κρατήσουν σε εγρήγορση. Κάντε ένα βήμα τη φορά και όταν το επιτύχετε, προχωρήστε στον επόμενο άμεσο στόχο.
clickatlife.gr

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου