Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Πριν από χρόνια, είχαν κολλήσει στο μυαλό μου τρεις βασικοί φόβοι. Για την ακρίβεια, ένας ήταν ο φόβος αλλά τρεις οι διακλαδώσεις του. Η βασική εμμονή ήταν ότι θα πεθάνω νωρίς και οι τρεις υποκατηγορίες φόβου: ότι δεν θα προλάβω να γίνω ηθοποιός [αυτή την πετριά είχα φάει τότε], ότι δεν θα προλάβω να βιώσω πολλές εμπειρίες και ότι δεν θα προλάβω να διαβάσω πολλά βιβλία. Τα δύο πρώτα δεν είναι της παρούσης να τα αναλύσω αλλά όσον αφορά στα βιβλία, συνεχίζω να διαβάζω μανιωδώς [ακόμα και με κόστος σε ύπνο] με μια διάθεση απέναντι στον Χάρο «θα σου δείξω εγώ που ήθελες να με πάρεις νωρίς και να μην προλάβω να εμπλουτίσω τον πνευματικό μου κόσμο»! 
Το καλοκαίρι είναι ακόμα καλύτερη περίοδος να τον εκδικηθώ προκαταβολικά[που έχει το θράσος να βγαίνει παγανιά χωρίς να ρωτά αν είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε] καθώς υπάρχει λίγο περισσότερος χρόνος διάβασμα.Έχοντας ήδη ολοκληρώσει την ανάγνωση τριών βιβλίων από τις αρχές Ιουνίου έως τώρα, βρίσκομαι μιάμιση μέρα πριν, στο μπαλκόνι της κρεβατοκάμαράς μου με τον ήλιο να δύει και την ευτυχία μου που έχω λίγο ελεύθερο χρόνο να έχει χτυπήσει κόκκινο, να έχω μπροστά μου την «ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ».Συγγραφέας η [αν δεν κάνω λάθος, αυτό δεν είναι το αληθινό της όνομα]. Ο πρωτότυπος –προ μετάφρασης- τίτλος του βιβλίου είναι. Το βιβλίο το είδα να προτείνεται σε μια εφημερίδα και ένα περιοδικό. Η υπόθεση μύριζε μυστήριο και η διάθεσή μου χρειαζόταν κάτι τέτοιο αυτές τις μέρες, γι’ αυτό και το αγόρασα. Αυτό όμως που κέρδισα διαβάζοντάς το [το ολοκλήρωσα σε 1 ½ μέρα] ήταν κάτι παραπάνω από την ικανοποίηση της δίψας μου για μια σκοτεινή ιστορία εξαφάνισης. Πόσο μπορεί να σε εκπλήξει ένα βιβλίο!  Πώς μπορεί  ένας συγγραφέας να ανατρέψει αυτό που περίμενες ή να δώσει και μια άλλη –πολύ πιο βαθειά – διάσταση σε κάτι που φάνταζε απλώς μια προσπάθεια να γίνει κάποια η επόμενη Αγκάθα Κρίστυ!  Είναι σαν κάποιος να σου έχει λίγο πολύ μαρτυρήσει το δώρο που θα σου κάνει αλλά τελευταία στιγμή αλλάζει γνώμη και όταν εσύ ανοίγεις το περιτύλιγμα και νομίζεις πως ξέρεις ποια θα είναι η έκπληξη, αντικρίζεις κάτι άλλο- πιο δυνατό και πιο μεγάλο!Δεν θα πω περισσότερα πράγματα για την υπόθεση ή το πώς καταφέρνει μια νέα γυναίκα και νέα συγγραφέας να μας δώσει ανοιχτά μπροστά μας μια ολόκληρη πορεία αναγέννησης ψυχής μιας γυναίκας εμπλουτίζοντας όλο αυτό με πολλές δόσεις και μυστηρίου αλλά και χιούμορ και έναν πρωτότυπο τρόπο εξιστόρησης. Αξίζει να τα δείτε με δικά της λόγια!
PsomiadouA
http://psomiadou.blogspot.com

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου