Τα παντα για τη γυναικα
| 0 σχόλια ]

Μπορείτε να ξεφουσκώσετε ακολουθώντας απλά βήματα.. Επιχείρηση αδύνατη κοιλιά. Όλοι θέλουμε να χάσουμε το ενοχλητικό σωσίβιο που μας βασανίζει.
Και ποιος δε θα έλεγε ναι σε μια επίπεδη κοιλιά, χωρίς ίχνος λίπους. Ήρθε η ώρα να πετύχουμε το στόχο μας. Ποτέ δεν είναι αργά... αρκεί να το πάρετε απόφαση.
Ακολουθήστε τα εξής tips και θα δείτε σύντομα τη διαφορά στο σώμα σας:
1. Όχι στα τηγανιτά και στα λιπαρά: Μην περιμένετε να χάσετε το περιττό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς αν δεν προσέξετε τη διατροφή σας. Μην τρώτε τηγανιτά και φυσικά περιορίστε τα γλυκά. Πείτε ναι στα λαχανικά και στην άπαχη πρωτεΐνη.
2. Πίνετε άφθονο νερό. Μπορεί να νιώθετε ότι σας φουσκώνει πολύ, αλλά αυτό είναι παροδικό. Σκεφτείτε πόσο καλό σας κάνει και κάνετέ το σύμμαχό σας. Αυτομάτως αποβάλει τις τοξίνες από τον οργανισμό σας και σας βοηθάει στο αδυνάτισμα
3. Μειώστε το αλάτι. Το αλάτι καταφέρνει απλώς να σας πρήζει, αφού προκαλεί κατακράτηση υγρών. Ας μη μιλήσουμε για την κυτταρίτιδα. Μειώστε το από όλα τα φαγητά και θα δείτε αμέσως τη διαφορά.
4. Πίνετε πράσινο τσάι. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και αποτελεί τέλεια επιλογή για τις εξόδους σας. Πείτε όχι στην υπερκατανάλωση αλκοόλ
5. Περπατήστε/Κολυμπήστε/Κάνετε ποδήλατο: Μην κάθεστε. Στον ελεύθερο χρόνο σας πηγαίνετε βόλτα μαζί με το σκύλο σας, κολυμπήστε στη θάλασσα τουλάχιστον μισή ώρα και φυσικά απολαύστε μια βόλτα με το ποδήλατό σας. Αυτές οι ευχάριστες δραστηριότητες θα σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες περνώντας καλά
6. Κάνετε καθημερινά 10 λεπτά κοιλιακούς: Δε χρειάζεται παραπάνω. 10 λεπτά αρκούν για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά. Φροντίστε να κάνετε ασκήσεις για όλη την περιοχή της κοιλιάς. Μην ξεχνάτε τους πλάγιους!
7. Περιορίστε τις θερμίδες του βραδινού γεύματος. Προτιμήστε μια ελαφριά σαλάτα με κοτόπουλο ή τόνο. Άλλες καλές επιλογές είναι μια φρουτοσαλάτα ή ένα γιαούρτι με μέλι. Πίτσα, σουβλάκια, burgers μπορούν να περιμένουν
queen.gr

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου