Τα παντα για τη γυναικα
.

| 1 σχόλια ]

Που να βρείς άντρα ελεύθερο και σωστό τη σήμερον ημέρα;Οι επιλογές είναι 3...
Ή στον χώρο της δουλειάς, ή απο κάποιον φίλο ή τυχαία από τα μπάρ και τα καμάκια.
1 Τον χώρο της δουλειάς τον έχω αποκλείσει. Δεν τόχουν σε πολύ να σου βγάλουν το όνομα με το τίποτα, πού να κάνεις και κάτι. Εκτός βέβαια αν μου τύχει κάτι τόσο τρελό και ακατανίκητο όπως με τον Μ-αλάκα. Αλλά το απέφυγα μέχρι τώρα και δεν το σκοπεύω στο μέλλον. Ασε που άμα χωρίσεις και μετά, ίσως θα πρέπει να τον βλέπεις σε τακτά διαστήματα και αυτό θα είναι επίπονο φαντάζομαι. Ετσι, η μια "ατρόμητη" φίλη μου που ταφτιαξε με έναν πελάτη της, τώρα που χώρισαν η ιδέα και μόνο οτι μπορεί να τον συναντήσει την κρυφοβασανίζει όσο και αν δεν το λέει.
2 Απο κάποιον φίλο. Αυτό είναι που θέλω και κυνηγάω τόσα χρόνια γιατί μπορώ να μάθω έτσι κάποια πράγματα γι αυτόν, όπως κάποια στοιχεία για τον χαρακτήρα του, απο που ΄κρατάει η σκούφια του΄ και τι θέλει γενικότερα απτην ζωή. Αλλά αφού δεν μου προέκυψε τόσο καιρό, και πλέον οι γνωστοί των φίλων οι ελεύθεροι εξαντλήθηκαν, δεν βλέπω και πολύ φως στην υπόθεση. Μην πώ ότι και ο Μ-αλάκας, φίλος φίλου ήταν αλλά τον είδες τι μαλάκας προέκυψε. Ασε που όσοι γνώρισα έτσι μέσω των φίλων, ήταν όλοι "περίεργοι". Ο,τι έμεινε στην γύρα τελικά, είναι αυτοί που δεν τους θέλει κανένας. Ομως επειδή έτσι θα σκέφτονται και οι άλλοι για μένα, αυτό μάλλον δεν είναι 100% σίγουρο, γιαυτό και έχω μερικές ελπίδες ακόμα.
3 Απο μπαρ και καμάκια. Απαπαπαπαααα.....ούτε για αστείο. Αν και η ξενιτεμένη φίλη μου μου λέει ότι εκεί πρέπει να κοιτάω και να αφήσω τις σαχλαμάρες κατα μέρος. Με αυτή την φίλη μου ταιριάζω στο σκεπτικό όσον αφορά τους άντρες αλλά δεν μπορώ να το κάνω ρε γαμώτω. Πού ξέρω εγώ τι είναι ο κάθε τυχαίος που με πλησιάζει; Σιγά μην θέλει σοβαρή σχέση... Αυτοί εκεί σε βλέπουν σαν κρέας, το μόνο που κοιτάνε είναι το πήδημα. Και να έχω τον κάθε άσχετο απο πάνω μου να βογκάει και να σκέφτεται κω..λε, μο..νι και τέτοια από μέσα του, και απο έξω να λέει ομορφόλογα για να σε πείσει; Εχω δει και κάτι ιστορίες.....
Κάποτε είχα μια φίλη ομορφούλα. Της κολλάει ένας στο μπαρ, βγαίνουν μια, δυο, τρείς. Της βγήκε καταπληκτικό παιδί. Το "κάναν" που λές, και τα είχαν για 2 βδομάδες. Ο Τέλειος. Είδε και εκτίμησε στην κοπέλα όσα δεν είχαν δει όλοι οι άλλοι. Τέτοιο καλό και σωστό κορίτσι δεν είχε δει ποτέ του, έλεγε αυτός. Μέχρι και στην μάνα του είπε θα την πάει να την γνωρίσει. Μετά απο τις 2 βδομάδες όμως σιγή. Δεν μπορούσε να τον βρεί η γυναίκα πουθενά (δεν υπήρχαν τα κινητά τότε). Κάποια στιγμή πάει η κοπέλα σπίτι του, χτυπάει το θυροτηλέφωνο, απαντάει αυτός και του λέει ψέματα ότι είναι μια για έρευνα αγοράς και έτσι τον πετυχαίνει. Ο τύπος ετοιμαζόταν να βγεί με έναν φίλο του και όταν την βλέπει στην πόρτα, της λέει χωρίς ντροπή ότι δεν έδωσε συνέχεια γιατί κατάλαβε ότι δεν ταιριάζουν (τουλάχιστον ενημέρωσέ την βρε αρχιμάλαξ). Και της ταπε στο πόδι γρήγορα γρήγορα για να ξεμπερδεύει και να πάει να χτυπήσει άλλο ψάρι στο μπαρ.

μπρρρρρ.....φευ μακριά

http://gademissa.blogspot.com/2006/09/2.html




follow us




---

Μοιραστείτε

1 σχόλια

goofy είπε... @ 15 Νοεμβρίου 2009 στις 4:35 μ.μ.

:)
Τελικά όλοι πειραγμένοι είμαστε...
Και κάνουμε παρέα στη μοναξιά μας

Δημοσίευση σχολίου