Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Ξέρετε για ποιο ύφος μιλάω ? Για αυτό το άνευ λόγου. Για το ύφος που δεν έχει καμιά, μα καμιά λογική… Έχει ύφος αυτή που πάει κάθε μέρα και τρώει στα καλύτερα εστιατόρια , έχει ύφος και αυτή που βγάζει τις τρίχες της με κερί και όταν δεν έχει λεφτά τις αφήνει και μακραίνουν και γίνονται άγριες σαν του φίλου μου του Βαγγέλη…
Έχει ύφος η κα που φοράει Gucci από πάνω μέχρι κάτω, έχει ύφος και η κυρία που δεν ξέρει να γράφει καλημέρα αλλά ξέρει να γράφει chic.
Δλδ πραγματικά όλα άλλαξαν γύρω μας ..εσύ πού ξέμεινες; Ναι, γυναίκα είμαι και θα ψωνίσω και θα βαφτώ και κομμωτήριο θα πάω και όμορφη θέλω να γίνω αλλά όχι χαζή.
Μα είναι να μη σε πιάνουν τα διαόλια σου , όταν η φίλη σου έχει να πληρωθεί ένα χρόνο …αλλά το ύφος της έμεινε για κάποιο παράλογο λόγο;
Κάτι τέτοιες με κάνουν να λέω και κάπου μπράβο στις πλούσιες και στις »σπουδαγμένες» που λέει η μάνα μου, να πάρει η ευχή..έχουν έναν λόγο, ξέρω γω? Αλλά οι άλλες ; Πού να έχουν χτυπήσει μικρές;
Που έφαγαν την πετριά; Καμάρωσε μάνα μου για αυτά που έχεις, μην αντιγράφεις τίποτα γιατί και ένας που το αντιλαμβάνεται γίνεσαι γελοία στα μάτια του. Να μου πεις δεν σε νοιάζει γιατί μπορεί αύριο να μη ζούμε …αν ζούμε όμως; Όλα όσα μας έχουν κάνει αυτό που είμαστε , πρέπει να τα αγαπάμε,να τα καμαρώνουμε .
Πρέπει να μας αρέσει η περιοχή μας , η τσέπη μας , οι φίλοι μας,ο δικός μας άντρας, τα ρούχα μας, και στην τελική άμα είναι ακριβό το γαλλικό το κάνουμε μόνες μας και ας πηγαίνει ζικ ζακ η λευκή γραμμή! (Από μακριά δεν φαίνεται) Αλλά …όχι ύφος!

http://gocheapandchic.gr/ma-na-exeis-akomi-ufos.html

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου