Τη βοήθεια των ειδικών για να προλάβουν τη δυσχέρεια των πελατών που… στήνονται στην ουρά αναζητούν τα καταστήµατα και, όπως φαίνεται, είναι σε καλό δρόµο.
Η αναµονή δεν αρέσει σε κανέναν, πόσο µάλλον όταν η ουρά µπροστά µας φαίνεται ατελείωτη.
Παρ’ όλ’ αυτά, σύµφωνα µε τον Gail Tom, καθηγητή Μarketing στο California State University, υπάρχουν διάφορες τεχνικές που µπορούν να ακολουθήσουν τα καταστήµατα προκειµένου οι πελάτες να εκνευρίζονται όσο το δυνατόν λιγότερο ενόσω περιµένουν να εξυπηρετηθούν.
Η επιστήµη της «ψυχολογίας της αναµονής», όπως ονοµάζεται ο αναδυόµενος κλάδος που ασχολείται µε το θέµα, συµπεραίνει πως όταν στο χώρο αναµονής υπάρχουν διάφορα δωρεάν σνακ για να… τσιµπήσουν οι πελάτες ή µεγάλοι καθρέφτες για να χαζεύουν το είδωλό τους η ώρα που περνάνε περιµένοντας τους φαίνεται πολύ λιγότερη. Άλλοι παράγοντες που µπορούν να επηρεάσουν θετικά τη διάθεση ή την αντίληψη για το χρόνο είναι η ανακοίνωση του προβλεπόµενου χρόνου αναµονής, η ευχάριστη µουσική υπόκρουση και η θερµοκρασία.
http://www.myworld.gr/site/content.php?sel=45&artid=574281
Μοιραστείτε
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου