Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Πολλές φορές έχουμε τα τέλεια προϊόντα ομορφιάς στο σπίτι μας και εμείς τα αναζητούμε στην αγορά, δίνοντας ένα σωρό λεφτά και πολλές φορές δεν έχουμε και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μετά από δεκάδες δοκιμές...

προϊόντων απολέπισης προσώπου κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το καλύτερο και το πιο αποτελεσματικό είναι αυτό που φτιάχνω μόνη μου στο σπίτι!

Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!Το πρόσωπο γίνεται βελούδινο!Και φυσικά κερδίζω και χρήματα μιας και τα υλικά για να το φτιάξω τα έχουμε στο σπίτι, άλλα και είναι ένα φυσικό προϊόν χωρίς ένα σωρό χημικά συστατικά που συνήθως περιέχουν τα προϊόντα του εμπορίου.


Πως το φτιάχνω?

Είναι πολύ απλό, σε ένα μπολ βάζω 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη, 1 κουταλιά του γλυκού γάλα, 1 κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο και 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντα.


Το ελαιόλαδο ενυδατώνει, το γάλα βοηθάει στην αποφυγή κοκκινίλων και η λεβάντα ηρεμεί τις αισθήσεις και καταπραΰνει το δέρμα.

Το χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα, μιας και έχω λιπαρό δέρμα.Το εφαρμόζω στο πρόσωπο αφού προηγουμένως το έχω καθαρίσει με ένα ήπιο σαπούνι.Κάνω ένα ελαφρύ μασάζ για 1-2 λεπτά και έπειτα το αφήνω στο δέρμα για δέκα λεπτά ακόμη.

Ξεπλένομαι με χλιαρό νερό και ταμποναριστά σκουπίζω το δέρμα μου με μια καθαρή μαλακή πετσέτα.Μετά περνάv στο δέρμα μου ένα βαμβάκι με λοσιόν και τέλος βάζω την ενυδατική μου κρέμα.


Προσοχή!!!

Άμα το δέρμα σας έχει σπυράκια ή ερεθισμούς καλό είναι να μην κάνετε απολέπιση!

Επίσης τι συγκεκριμένο απολεπιστικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα.Το αποτέλεσμα είναι εξίσου καλό.



Δοκιμάστε το!



πηγή
http://aspegoulasfashionblo.pblogs.gr/2009/07/to-teleio-apolepistiko.html




follow us


miss24.gr To γυναικείο blog


---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου