Τα παντα για τη γυναικα
| 0 σχόλια ]

Την προτιμούν Jennifer Lopez και Angelina Jolie.Σημασία δεν έχει τι τρως αλλά πότε το τρως σύμφωνα με το συγγραφέα του βιβλίου «Η Δίαιτα των 3 ωρών»...
Jorge Cruise.
Το πρόγραμμα αδυνατίσματος ακολουθούν Angelina Jolie και Jennifer Lopez και μάλιστα λίγο καιρό μετά τη γέννα όπως και η Amber Valetta. Η Denise Richards, μητέρα δύο παιδιών,καταφέρνει να αντεπεξέλθει στο απαιτητικό καθημερινό της πρόγραμμα, που συχνά αρχίζει με 1 ώρα γυμναστικής στις 5 το πρωί τρώγοντας πολλά και συχνά γεύματα.
«Τα μικρά γεύματα με ισορροπία πρωτεϊνών και φυτικών ινών μου χαρίζουν την ενέργεια που χρειάζομαι.
Τρώω πάντα πρωινό. Τώρα τελευταία περιλαμβάνω σε αυτό ομελέτα, τηγανίτες, τοστ ή ό,τι άλλο ετοιμάζω για τα παιδιά στις 7 το πρωί».
Για μεσημεριανό και βραδινό, η διάσημη ηθοποιός προτιμά μια σαλάτα με ντρέσινγκ από ελαιόλαδο ή κάτι που μπορεί να φάει στο δρόμο, όπως veggie burger και κεσαδίγιας.
Η συγκεκριμένη δίαιτα στηρίζεται στα μικρά και συχνά γεύματα κάθε τρεις ώρες. Έτσι τονώνεις το μεταβολισμό σου και σταθεροποιείς τα επίπεδα του σακχάρου, διατηρώντας ενέργεια και ρυθμίζοντας την όρεξη.
-Πρέπει να τρως μία ώρα αφότου έχεις ξυπνήσει και στη συνέχεια κάθε τρεις ώρες. Το τελευταίο σου γεύμα να είναι τουλάχιστον τρεις ώρες πριν ξαπλώσεις για ύπνο. Ούτε αμέσως μόλις ξυπνήσεις ούτε αμέσως πριν κοιμηθείς.
-Ο πραγματικός λόγος που βοηθά τους σταρ να χάνουν βάρους είναι πως δεν καταναλώνουν περισσότερες από 1.500 θερμίδες την ημέρα: πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό από 400 θερμίδες, δύο σνακς των 100 θερμίδων και ένα γλυκό των 50 θερμίδων.
-Όταν αφήνεις μεγάλα αρκετά ανάμεσα στα γεύματα, το πιθανότερο είναι ότι θα πεινάσεις πολύ που σημαίνει ή ότι θα φας κάτι που δεν πρέπει ή ότι θα φας πολύ.
Φυσικά δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι οι τρεις ώρες ανάμεσα στα γεύματα είναι ο στάνταρ αριθμός είναι ένας χρόνος κατά προσέγγιση. Έτσι καλό είναι να ακούμε το ίδιο μας το σώμα. Εάν δεν πεινάς μετά από τρεις ώρες, μη φας με το ζόρι.
Εάν, όμως, πεινάς πάρα πολύ μετά από δυόμισι ώρες, τότε καλύτερα να φας το γεύμα που έχεις προγραμματίσει. Καλό είναι να προγραμματίζει κανείς εβδομαδιαία τη διατροφή του επιδιώκοντας να εντάξει θρεπτικές ουσίες στα γεύματα μέσω ελαφριών τροφών όπως ένα μπολ σούπα και ένα κομμάτι φρούτο, ή μισό σάντουιτς και μια μικρή σαλάτα, ή τρία κράκερ ολικής αλέσεως με μία φέτα τυρί.
Όσο πιο συχνά τρώμε μικρά και υγιεινά γεύματα- τόσο πιο γρήγορες καύσεις κάνουμε.
Μια μέρα μπορεί να περιλαμβάνει για παράδειγμα τα εξής:
Πρωινό: Σάντουιτς με ασπράδι αβγού, τυρί και άπαχο λουκάνικο. Σνακ: 1 μπολ ποπ κορν χωρίς βούτυρο.
 Μεσημεριανό: Ψητή πατάτα γεμιστή με μπρόκολο, γαλοπούλα και λιωμένο τυρί τσένταρ.
Σνακ: 12 αμύγδαλα.
Βραδινό: Γαρίδες με τσίλι, μαύρο ρύζι και καβουρδισμένα φιστίκια πεκάν Γλυκό: 3 φράουλες με σοκολάτα και σαντιγί.

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου