Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Άγιε Βασίλη μου, είδα τις προάλλες στο ταχυδρομείο ένα κουτί για να βάζουν τα παιδάκια τα γράμματα τους για εσένα. Μπήκα στον πειρασμό, όμως μετά σκέφτηκα πως σίγουρα θα με διαβάζεις κι εδώ, οπότε δεν υπάρχει λόγος να τρέχω μέχρι το ταχυδρομείο.Φέτος Άγιε Βασίλη μου, να μην έρθεις από την καμινάδα, θα έχω αναμμένη τη σόμπα και θα τσουρουφλιστεί η γούνα σου. Να έρθεις από την πόρτα, θα σου έχω ανάψει όπως πάντα τα εφτά κεριά δίπλα στο παράθυρο για να μην μπερδευτείς.
Μη βιαστείς να έρθεις, καλύτερα να περάσεις από εδώ όταν θα είσαι λίγο κουρασμένος. Θα σου έχω έτοιμα ζεστά σπιτικά κουλουράκια, ξέρεις πως δε μου αρέσει να τρως αυτά τα έτοιμα των ζαχαροπλαστείων. Εγώ φυσικά, θα ανοίξω ένα μπουκάλι κρασί για εκείνη τη νύχτα, όμως εσένα θα σου φτιάξω...
ζεστή σοκολάτα.
Φέτος Άγιε Βασίλη μου δε θέλω να μου φέρεις κάτι. Το μόνο που επιθυμώ άλλωστε, δε μπορείς να μου το φέρεις. Πρέπει να έρθει μόνο του. Μέχρι τότε όμως, θέλω να το προσέχεις για εμένα και να φροντίζεις να είναι ευτυχισμένο.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως δε θέλω να έρθεις ε; Θα σε περιμένω για να φιλήσω τα κόκκινα ολοστρόγγυλα μάγουλα σου που τόσο μου αρέσουν.

http://magicasland.com/gramma-ston-agio-vasili/2007/12/18/




follow us


miss24.gr To γυναικείο blog



Share on Facebook

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου