Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Γενικά, κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και ειδικά τον τελευταίο μήνα να φοράτε πάντα ανοιχτόχρωμο εσώρουχο! Ξέρω πως ακούγεται λίγο περίεργο αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε δυσάρεστες εξελίξεις....
Σε μένα συνέβη το εξής:
Ήμουν στις μέρες μου (για την ακρίβεια ήμουν 1 μέρα πριν την ημέρα τοκετού που μου είχε δώσει ο γιατρός μου!!) και έτυχε (γιατί κανείς δεν με είχε συμβουλέψει) να φοράω ανοιχτόχρωμο εσώρουχο.


Ξύπνησα λοιπόν κάποια στιγμή κατά τις 7 παρά το πρωί να πάω στην τουαλέτα (ω, ναι το γνωστό πρόβλημα της συχνοουρίας!!!) και διαπίστωσα με τρόμο πως στο εσώρουχό μου είχα λίγο αιματάκι και μάλιστα ξεραμένο άρα δηλαδή είχε συμβεί κάποιες ώρες πριν, την νύχτα…! Τηλεφώνησα στον γυναικολόγο μου και μου είπε πως είναι δείγμα επερχόμενου τοκετού και να ετοιμαστώ για το μαιευτήριο!!! Όπως και έγινε και μετά από λίγες ώρες έφερα στον κόσμο το αγγελούδι μου.
Σημειώνω πως δεν είχα ούτε πόνους (οι πόνοι άρχισαν πολλές ώρες μετά…!) ούτε καμία άλλη ενόχληση την νύχτα … οπότε με «έσωσε» το ανοιχτόχρωμο εσώρουχο γιατί σκέφτομαι πως εφόσον οι πόνοι μου άρχισαν 5-6 ώρες μετά υπήρχε πιθανότητα να πάω ίσα-ίσα στο μαιευτήριο γιατί δεν θα είχαμε καταλάβει τίποτα αν δεν έβλεπα το προειδοποιητικό αιματάκι.


πηγή
http://www.parents.gr/forum/showthread.php?t=20586




follow us


miss24.gr To γυναικείο blog


---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου