Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Ένα μυθιστόρημα -ύμνος για τη δύναμη της αγάπης που ποτέ δεν πεθαίνει στις καρδιές
των ανθρώπων που αγαπιούνται αληθινά.Γιατί η καρδιά έχει δικούς της νόμους και
δική της λογική.
«Το λουλούδι αυτό κράτησέ το. Να ξέρεις, πάντα θα σ’ αγαπώ. Δεν πρόκειται να σε πληγώσω, θέλω πάντα να είσαι καλά. Να προσέχεις στη ζωή σου. Μου χάρισες όμορφες στιγμές και το καλύτερο δώρο. Το γιο μας. Αν πιστέψεις ότι έκανες λάθος εγώ θα σε ....

περιμένω να ξαναζήσουμε μαζί ευτυχισμένοι. Δεν σε πρόδωσα ποτέ. Ούτε στο μέλλον πρόκειται να το κάνω. Τις φωτογραφίες του γάμου μας και του γιου μας θα τις έχω
μαζί μου ως το τέλος της ζωής μου, όπου και αν βρεθώ. Να προσέχεις το παιδί και να το φροντίζεις. Και πάντα να θυμάσαι ότι η φλόγα της αγάπης μου δε θα σβήσει ποτέ για σένα. Φεύγω απ’ τη ζωή σου αφού το θέλησες. Καλή τύχη. Δεν σου κρατώ κακία».

http://dyasekdotiki.blogspot.com/




follow us


miss24.gr To γυναικείο blog



Share on Facebook

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου