Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Αγάπες μου,
τι νέα σας φέρνω;Αναρωτιέστε τι απόχρωση θα πρέπει να διαλέξετε για τις σούπερ χειμερινές σας εμφανίσεις; Εάν θέλετε να είστε μέσα στην μόδα και να ακολουθείται τα χνάρια που πρώτες χάραξαν με τα ψηλοτάκουνα τους οι μεγάλες στάρς του Χόλιγουντ…διαλέξτε μπλε…Και όχι όποιο κι όποιο..Μπλε ηλεκτρίκ και θα είστε ιν…
Εδώ βλέπουμε την αγαπημένη μου ηθοποιό, Drew Barrymore..απλά αγνοείστε το χτένισμα..(το ξέρω ότι δεν μπορείτε, απλά προσπαθείστε)
freefotos.gr



Να και μια πιο έντονη εκδοχή από την Katy Perry…εδώ παραβλέψτε την φωτογραφία από τον λαιμό και κάτω..
freefotos.gr
Πολυ γλυκιά και διακριτική εκδοχή από την Blake Lively..
freefotos.gr
Kαι τέλος, μια έντονη εκδοχή από την Rihanna..
freefotos.gr




Εγώ προσωπικά ποτέ δεν ήμουν λάτρης της μπλε απόχρωσης για το μακιγιάζ των ματιών μου..Πάντως εάν μου έβαζε κάποιος το μαχαίρι στο λαιμό και με ανάγκαζε να βάλω μπλε απόχρωση θα διάλεγα ένα look σαν της Blake Lively..Δηλαδή, μια πολύ λεπτή και διακριτική γραμμή γύρω από τα μάτια…



---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου