Τα παντα για τη γυναικα
.

| 0 σχόλια ]

Για να μην αγχώνεστε για το τι θα φορέσετε στο γραφείο ή στην έξοδό σας, οργανώστε με τέτοιο τρόπο την γκαρνταρόμπα και τα ψώνια σας έτσι ώστε να έχετε πάντα τουλάχιστον μία επιλογή. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και θα εξοικονομήστε ενέργεια, χρόνο και χρήμα!1.Οργάνωση ντουλάπαςΤο πρώτο βήμα για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα σας είναι να την αδειάσετε από ρούχα που δε σας κάνουν και από ρούχα που δεν έχετε φορέσει εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον. Έπειτα βρείτε ένα τρόπο να ταξινομήσετε τα ρούχα σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τα τοποθετήσετε ανάλογα με το χρώμα τους ή ανάλογα με την περίσταση -αν είναι πρωινά ή βραδινά. Καλό θα ήταν να τοποθετήσετε σε ξεχωριστό σημείο της ντουλάπας σας τα ρούχα που φοράτε συχνότερα (για παράδειγμα τα ...
αγαπημένα σας πουλόβερ ή τα αγαπημένα σας παντελόνια).
2. Αγοράστε έξυπνα
Μην αγοράζετε ρούχα που διαφορετικά δεν θα αγοράζατε μόνο και μόνο επειδή είναι προσφορά. Το πιθανότερο είναι να μη τα φορέσετε ποτέ και να επιβαρύνετε τη ντουλάπα σας με περιττά πράγματα. Μια έξυπνη ιδέα για τις επόμενες αγορές σας είναι να επιλέξετε ποια χρώματα ταιριάζουν με τα ρούχα που ήδη έχετε και να αγοράζετε μόνο αυτά.
3.Χρήματα
Καθιερώστε ένα budget στο οποίο μπορείτε να ανταπεξέλθετε όταν βγαίνετε για ψώνια. Μην ξεπερνάτε ποτέ το ποσό αυτό γιατί θα το μετανιώσετε.
4.«Χρήσιμα» ρούχα
Αγοράστε ρούχα που θα φορέσετε συχνά και αποφύγετε τα πολύ extreme ή πολύ trendy. Επιλέξτε κλασικά και διαχρονικά κομμάτια, που θα μπορέσετε να φορέσετε για δύο ή τρεις σεζόν. Τα animal print, τα σατέν και γενικά τα πιο εξεζητημένα κομμάτια θα τα φορέσετε δύο ή τρεις φορές το χρόνο γι' αυτό μην αγοράζετε πολλά από αυτά.
5.Προσέξτε τις συμβουλές
Η συμβουλή «είναι το καλύτερο» πολλές φορές δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Όσο καλής ποιότητας και να είναι ένα ρούχο μην το αγοράσετε αν δε σκοπεύετε να το φορέσετε. Επίσης, αν πιστεύετε ότι το ρούχο που δοκιμάσετε δεν σας πάει, παρόλο που ο πωλητής επιμένει πως είναι φτιαγμένο για σας, μην το αγοράσετε.

www.reporter.gr

---

Μοιραστείτε

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου